Mi-au venit cărțile de vizită


Mai țineți voi minte, că acum câteva zile am zis că am dat o comandă de 50 de cărți de vizită oferite gratis de cei de la facebook și moo.com. Okei, numai că, ei mi-au spus că acestea îmi vor ajunge abia pe 20 februarie, nici de cum de 23 Ianuarie. Având în vedere că comanda am dat-o de 17 Ianuarie, mi-au ajuns foarte repede, având în vedere că au fost trimise tocmai din UK.

Oricum, îmi plac aceste cărți de vizită, sunt „funny” și totul e bine. Și încă o dată spun, chiar nu mă așteptam să ajungă așa repede aceste cărți de vizită, mă așteptam să ajungă undeva în februarie, nu tot în ianuarie.

Sigur v-am plictisit cu cititul, să vă arăt și câteva poze asupra cărților de vizită:

Deci… voi v-ați dat comandă?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Mi-au venit cărțile de vizită

  1. Ina Iosefina says:

    Pai, eu cand am vrut sa dau nu mai erau gratis. ;))

    • PanTeraS says:

      E ciudat, nu cred ca s-au terminat chiar asa repede… Dar cine stie, lumea e asa mare, avand in vedere ca erau doar 20000 de carti de vizita, e posibil :). Important e ca eu am prins :))

  2. Boogie says:

    Eu am dat comana si tot asa mi-au spus ca ajung pe 20-21 februarie cam asa. Am dat comanda exact cand am citit despre asta la tine pe blog. Acum sa vedem cand ajung.

  3. annitu says:

    Ce frumos..N-am mai auzit de-aşa ceva până acum. Ia să citesc articolul tău anterior :-b

  4. stiLizer says:

    Şi mie mi-au ajuns ieri 😀

Leave a Reply

