Părerea mea despre modă


Această modă, această tendință a omului să fie în pas cu moda, nu pot să o înțeleg absolut deloc. De ce spun asta? Poi… de ce aș purta eu nu știu ce tâmpenie de haină? De ce aș purta nu știu eu ce fel de haină incomodă? De ce aș purta o haină, care mie unu mi se pare extrem de urâtă da totuși, e frumoasă și e la modă, pentru că așa zice designerul, și milioane de oameni după îl afirmă numai din dragul de al afirma.


Acum fi-ți sincer cu voi, și spuneți-mi dacă voi ați purta așa ceva?


(eu încă mă întreb dacă ăsta e băiat sau fată, că după păr pare băiat, după îmbrăcăminte fata. Puii mei, nu pot să îmi dau seama)

Acum să revin, și să spun de ce nu aș purta nici în ruptul capul îmbrăcămintele de mai sus (țin să anunț că astea arată cât de cât acceptabil, sunt altele de 100 de ori mai rele decât astea). Deci… De ce aș purta eu astfel de câcaturi pe mine? Nu aș purta nici dacă mi s-ar ține pușca la cap, poate doar dacă mi se dă vreun milion-două de euro, atunci mai discutăm, dar până atunci nici o șansă!

Ce cred eu despre modă? E un mare bullshit! Eu unul prefer fiecare să aibă propriul stil, nu să urmeze ca orbi această așa zisă modă. Eu unul prefer niște haine în care să mă simt confortabil, în care să mă simt eu bine, nu niște haine care, „varta” e la modă (varta însemnând „vezi doamne”).

Acum, aș vrea să îmi răspundeți la întrebarea de mai sus, să văd dacă voi ați purta așa ceva. Și dacă nu, ați face-o pentru 1,5 milioane de euro? 🙂

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

