Ninge, și nu se mai oprește


E adevărat ce spun, nu? Probabil și la voi e la fel, ninge, ninge, și nu se mai oprește. Cei drept, era bine, dacă ningea așa în vacanța de iarnă, ca să mă pot bucura și eu puțin de zăpadă, acum e prea târziu, dar oricum e frumos, și ne putem imagina acum că e crăciunul, chiar dacă nu prea mult timp, dar măcar 1 minut, să ne bucurăm.

Oricum, afară ninge fără oprire, și nici nu ar da semne că se va opri, și cu această ocazie, m-am hotărât să fac și câteva poze astăzi, și probabil vor urma mai multe și pe profilul meu de deviantart.

Cuțu meu:

Câteva perspective, de la geamul din camera mea:


Și să nu uităm, muncitori, care trebuie să lucreze și pe vremea asta:

La voi cum e vremea?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
Gallery | This entry was posted in Fotografii and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Ninge, și nu se mai oprește

  1. Eu imi bag …. ca a trebuit sa fac carari si am inghetat! 😐

  2. Felix says:

    Mie imi e frica sa nu inceapa astia sa vina cu colindul iar :))

  3. Petru says:

    Ninge ninge….astazi am facut carari vreo 2 ore, si cand le-am terminat a trebuit sa incep din nou. Dar n-am mai inceput

Leave a Reply

