Snake pe youtube


Nu știați? Nici eu nu am știut până aseară. Iar mie unul mi se pare destul de interesant acest lucru, mai ales dacă ai un chef nebun de snake, și nu știi unde să-l joci, acum, intri pe youtube și îl joci și gratuit.

Probabil v-am atras atenția, nu? Să vă arăt un print screen pentru început ca să mă credeți și să nu ziceți că vă mint:

Acum că v-am arătat că nu mint, să vă zic și cum să faceți.

Deci, în primul rând, după cum v-ați dat seama, cel puțin așa cred, trebuie să dați videoclipul pe Full Screen. Ăsta ar fi pasul al doilea. Să o luăm cu primul pas.

Primul pas: Deschizi orice videoclip de pe youtube, nu contează care e, și oprești videoclipul în minut 0 sec 0, deci 0:00, apoi pasul al doilea de mai sus, dai videoclipul pe full screen. Al treilea pas e puțin mai greu.

Trebuie să apeși tasta „săgeată stânga” și imediat după tasta „săgeată sus”. Ați înțeles? Operațiunea trebuie făcută foarte rapid, iar după, puteți să vă jucați snake cât doriți.

Voi ați știut de acest snake de pe youtube?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Jocuri and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Snake pe youtube

  1. Catalin says:

    Salut
    E facut de youtube pentru conexiunile mai lente, sa nu te plictisesti pana se incarca video. Multi paraseau situl din cauza asta, acum le-a facut jucarie noua sa-i tina ocupati 2-3 minute.

  2. Felix says:

    Buna asta cu snake, nu stiam de ea. Prima data am crezut ca e vorba de stiu eu ce rapper 😀

  3. C.L.M. says:

    Uite ca nu stiam:)) foarte tare!:d

Leave a Reply

