Etichetarea unei persoane la prima vedere


Știu că toți o faceți, și eu o fac, și în mare parte am dreptate despre o persoană, atunci când o văd prima dată. Rar mă înșel, și acele cazuri sunt și foarte deosebite. Mă rog, intru prea departe într-un loc care nu prea vreau să îl scot la iveală, dar în acest articol, nu e vorba despre alte persoane, ci, de persoana mea!

Ce vreau să spun prin persoana mea? Simplu, mă refer la acele dăți când mi se pune o etichetă pe cap la prima vedere, sau uneori, din cauza blogului, după conținut, după ce ascult, sau cum mă îmbrac.

Cei drept, mulți mă etichetează drept rocker atunci când mă văd fără glugă (aceste cazuri sunt foarte puține). Nu sunt rocker! Ascult rock, da, dar nu sunt rocker. Dar atunci… ești rapper, deoarece ții acea glugă în cap toată ziua. Nu, nu sunt nici rapper, ascult rap, dar asta nu înseamnă că sunt și rapper. Îmi place doar să ascult muzică de o calitatea bună, și cu adevăr în ele, nu orice bullshit ca și manelele, sau acel house, în care îți bubuie bassul în cap.

(Scuze, o sa scriu fara diactritice, deoarece nu mai merg)
Okei, dar la prima vedere, oare, cum ma eticheteaza lumea? Ca rocker? Rapper? Emo? Oare cum? Defapt nici nu imi pasa. Daca mi-ar pasa prea mult de asemenea lucruri, probabil acum, nu as mai fi persoana care sunt astazi.

Ca o paranteza, sa stiti la ce ma refer atunci cand spun aceea etichetare: Ma refer doar la genul muzical pe care il asculta o persoana, nu la felul care e aceea persoana (proasta, nesuportabila etc) pentru ca sunt sigur, ca si tu ai facut-o pe strada, uitandu-te la diferite persoane si spunand ceva in genu: “alai cocalar”, “alai rocker”, etc…

Pe tine cum te eticheteaza lumea la prima vedere??

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Etichetarea unei persoane la prima vedere

  1. Felix says:

    Prima impresie, cel mai tampit concept de care am auzit vreodata. Se practica si e stupida. Nu poti sa intelegi un om nici daca stai cu el sub acelasi acoperis 1 an. Ce te face sa crezi ca il poti cunoaste intr-un minut?! Eh psihologia asta umana… Ma dezamageste din ce in ce mai mult…

  2. Pingback: La frizerie « R Ă D U I C Ă F E L I X

Leave a Reply

