Copiii de după 2000


Nu știu ce să cred despre ei. Pe 9gag, am tot văzut diferite chestii, despre cum era atunci când eram noi copii și cu copii din timpul ăsta, și le dădeam în majoritatea timpului dreptate, dar nu și de acum! Cel puțin pentru copii din sat la mine.

Chiar dacă mie nu îmi place să mi se zică „Buna ziua” pe stradă, de la cineva, fie el copil, fie el om matur. Când aud pe cineva spunându-mi „Bună ziua” mă simt ca și cum aș fi al mai bătrân din zonă, nimeni nu e mai inteligent ca mine, și că eu oi fi al mai celebru om din zonă.

Dar așa mă simt doar în gând, ce fac eu de fapt? Trec mai departe, gândindu-mă când dracu am „îmbătrânit” în halul ăstă, de copii îmi dau bună ziua. Parcă și eu, mai ieri făceam asta la toți oameni de pe stradă. Mă rog.

Da aici era vorba despre copii și nu despre mine. Deci, copii de după 2000 sunt… nu știu exact, dar cei din sat la mine, par ceva în genul cum eram noi atunci când eram copii, copii respectuoși. Bine, în orașe, probabil e altfel treaba, acolo te înjură orice drac de copil, dar la sate, încă nu sa ajuns la aceea fază.

Oricum… Cum sunt copii la tine în oraș/sat?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

