Mi-am cumpărat trepied!


Da, după mult timp, am reușit într-un final să îmi cumpăr și acest detaliu pentru camera mea foto. După ce am primit husa cadou de la prieteni, azi, după mult timp, mi-a ajuns trepiedul. Și nici măcar nu l-am luat eu! Să vă povestesc, cum l-am cumpărat, și cum a ajuns taicămeo să mi-l ridice.

Luni mi-am dat comanda de trepied de pe f64, deoarece au niște articole pentru aparatele foto foarte tari. Bine, zis și făcut. Dau comandă, o finalizez, a două zi dimineața, sunt sunat de un reprezentat cum că trepiedul a fost trimis. Mulțumesc frumos, o să-l aștept.

Am zis să-l trimită prin poștă, că na… Dacă îl voiam prin curier rapid, tot acolo ajungeam, din cauza vremii de afară, așa că în loc de 19 lei, am dat doar 9. Pff…

Mă rog, azi, merg eu la poștă, în speranța că a ajuns trepiedul, una alta. Ajung la poștă, mă identific, și când să aud „da a venit” am auzit, scuze, dar nu e nici un colet pe numele d-voastră. Bine zic eu, și plec bosumflat, ascultând muzică.

Când ajung acasă, mă întreabă tăicămeo unde am stat, i-am explicat, și mi-a zis că a luat el trepiedul, deoarece a fost sunat de la poștă să vină să îl ridice. WTF?! Nu ar fi trebuit un buletin, ceva? Dă așa la oricine? Mă rog… nu am ce să îi cer Poștei Române.

După astea, m-am bucurat, am redeschis pachetul, și am văzut trepiedul. Se înalță mai mult decât mă așteptam, și îmi pare foarte bine că l-am cumpărat! Dar să vă arăt și 2-3 poze cu el:

Sper ca de acum, fotografiile să îmi iasă puțin (mult) mai bine.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to Mi-am cumpărat trepied!

  1. awakeindark says:

    Parintii iti pot lua orice colet de la posta cu buletinul lor daca nu stiai =)

  2. Alexander says:

    Cam fragil, ti-as fi recomandat un Giottos , dar merge, picioarele sunt hiba, Giottos are niste picioruse care se muleaza pe podea, cauciucate.

  3. dawgama says:

    exerimenteaza, fa poze noaptea cu iso mare, fa poze la mini-cascade cu el…

  4. dawgama says:

    puteai sa iti iei un canon powershow si schimbai firmware-ul 🙂

    • PanTeraS says:

      Daca stiam pe atunci, ce stiam acum despre aparate, etc, fii sigur ca imi luam cu totul alt aparat :))

      • dawgama says:

        sau, setezi manual WB, ISO-ul si pui in fata lentilei ceva gen ND filter (o folie mai intunecata) il fortezi sa iti dea f mai mic si shutter speedul mai mic. (F2 ? si 2sec ? cred , depinde de ce ai nevoie), iei folia din fata si faci poza.

      • PanTeraS says:

        Si asta ar fi o idee. Nu stiu ce sa zic, dar cu siguranta o sa le incerc pe toate. Mersi de sfaturi 🙂

Leave a Reply

