Olimpiadă contabilitatate


Nu am crezut că o sa prind ziua în care eu, o să merg la altă olimpiadă în afară de cea de TIC, și uite că totuși azi am fost la olimpiada la contabilitate.

Dar să vă zic cum am ajuns la liceul la care aveam olimpiadă, deoarece e tare ascuns prin marele oraș Roman. De ce? Pentru că, am zis de vreo 3 ori că mă rătăcisem, dar nu s-a întâmplat niciodată. Dar să o luam cu începutul.

Ajung în oraș, cu o mașină, ca autobuz a întârziat, și opresc la gară. Acum să ajung la liceul 4, dar unde vine asta? Știam doar că trebuie să intru prin gară, să trec liniile ferate, dar de acolo nu mai știam. Am trecut liniile ferate, și am văzut 2 gardieni. Mă adresez frumos, și îi întreb pe unde vine liceul 4.

Mi-au explicat ei că trebuie să merg tot înainte și apoi să o iau la dreapta. Zis și făcut, am ajuns printr-un loc unde nu încap mai mult de o persoană. Mă rog, ies din aceea strâmtoare, și ajung la un bloc, acolo iar mă „rătăcisem” deoarece am crezut că am greșit drumul.

Norocul meu, a fost că am dat de un domn, foarte amabil, care ma îndrumat foarte corect, cu excepția că, poarta era închisă, iar din această cauză, a trebuit să sar poarta. Această poartă era dotată cu foarte multă promoroacă, și 3 straturi de sârmă ghimpată, dar eu ca să nu înconjor, am sărit-o, că doar eu sunt batman!

Mă rog, ajuns înăuntru, dau proba teoretică, la care am făcut mai mult de un câcat, sa dus o oră. Am mai stat vreo 20 minute să intru și la proba practică, unde… nu se putea fi mai ușor, ce au dat ei acolo, făcusem prin clasa a 9-a, și de atunci tot am repetat.

Mă rog, a fost nașpa pentru unii care voiau să dea și la mate, deoarece, s-a dat în același timp, numai că la alt liceu.

Mă rog… voi ați fost la vreo olimpiadă?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Olimpiadă contabilitatate

  1. Tin sa precizez ca :
    1. Autobuzul a venit dupa exact 10 secunde dupa ce ai plecat tu.
    2. Romanul, in niciun caz, nu e oras mare.
    3. A fost mai usor la mate 😀

    • PanTeraS says:

      Si eu tin sa iti raspund:
      1. Autobuzul, din cate am inteles de la fosta mea colega, a ajuns in statie abia la si 25, eu am plecat la si 10 :).
      2. E destul de mare Romanul :D.
      3. La noi a fost usoara proba practica, si colegul meu, mai avea putin si se dadea cu capul de toti pereti pentru ca nu a mers la mate! :))

Leave a Reply

