Fotografi talentați #6 – Eduard


WoW, am ajuns deja la ediția 6, și încă nu m-am plictisit să vă arăt atâtea fotografii interesante din țară, și a unor fotografi foarte talentați, din această țară. Fotograful pe care vreau să vi-l prezint astăzi, se numește Moise Eduard, e din Onești, și după mine, are un talent foarte mare în realizarea fotografiilor HDR! (Dacă nu sunt HDR, să mă scuzi, dar după mine, așa par). Dar să lăsăm vorbele, și vă prezint câteva din minunatele lui fotografii:

Transylvania

Moise



Moise

Under Construction

Moise Edy

Withered too soon

Moise Edy

The old man

Moise edy

At the height of the sunset

Moise Edy

A peaceful sunset

Dacă vreți să vedeți mai multe din fotografiile lui Eduard, puteți să îi accesați galeria de pe deviantart, sau să intrați direct pe blogul lui!

Deci, ce părere aveți despre Eduard?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Fotografi talentati and tagged , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to Fotografi talentați #6 – Eduard

  1. Felix says:

    Interesante pozele, parca ar fi scoase direct dintr-o carte cu vederi…

  2. C.L.M. says:

    talentat intr-adevar!

  3. Pingback: Recomandarile zilei- 19.02.2012 |

  4. niki says:

    Eduard mi se pare un tip foarte talentat! Sunt superbe pozele mai ales prima!…cred ca este favorita mea. Frumos din partea ta sa prezinti artisti asa talentati!

    • PanTeraS says:

      Multumesc. Ii prezint in primul rand din cauza ca imi plac lucrarile lor, si asa invat si eu, poate, intr-o zi, o sa ajung si eu la nivelul lor 🙂 Dar pana atunci, ma minunez cu fotografiile altora 🙂

  5. Andreea says:

    Wow, nu ma pasioneaza fotografia, dar apreciez fotografiile reusite! Si acestea cu siguranta sunt reusite 😀

Leave a Reply

