Nu îmi place să las articolele ca ciorne


Nu știu despre voi, dar orice blogger care știe ceva, știe de ciornă (sau draft pentru versiunea în engleză), și știe că articolul poate să rămână nepublicat până la o anumită dată, când nu mai are inspirație.

Ei bine, eu rar fac acest lucru. De ce? Poi, în primul rând nu îmi place să scriu articole și să le salvez ca ciorne, și să aștept o zi care nu știu dacă va veni, și să îi dau publicare. Mie unul, atunci când scriu un articol, îmi place să și apăs pe butonul de „Publică” pentru a nu-și pierde din „senzațional” (dacă pot să-i spun așa).

Decât să scriu articolul pe blog, mai degrabă i-au o foaie și un pix, și mă apuc de scris, pentru că mi se pare o idee mai bună așa, decât pe blog. Deoarece pe foaie, mai vezi, mai adaugi, mai scoți, din text, și toate tipurile astea de operați.

Că dacă e deja salvat ca ciorna pe blog, nu mă mai uit peste el, și îi dau direct publică, deoarece în gândul meu știu că am scris corect, și nu mai am ce să scriu.

Poate oi fi eu mai ciudat, dar na. Voi salvați articolele ca ciornă pentru ca mai apoi să le publicați?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Nu îmi place să las articolele ca ciorne

  1. Sergiu says:

    Niciodata.Eu cand scriu,scriu domne!Daca n-am o idee completa nu ma apuc,daca o las ca ciorna a doua zi traiesc si mai putin ce am scris ieri.

  2. Felix says:

    Poate daca am ceva care necesita mai multa cercetare si nu mai am chef in ziua respectiva, mai salvez ca ciorna si revin cu completari… chiar daca nu mai recitesc, adaug inca o fraza si daca are sens o public.

Leave a Reply

