Nu îmi place când vine primăvara


Da! Ați citit bine! Nu îmi place deloc atunci când vine primăvara. De ce? Poi în primul rând se termină iarna, și când se termină o iarna așa frumoasă ca aceasta (mă rog, a fost foarte urâtă, dar ca să pară mai frumos articolul, a fost o iarnă frumoasă), începe să se topească zăpada asta multă care s-a adunat în ultimul timp.

Și când se topește această zăpadă afară va deveni foarte urât, cu o zăpadă la fel de tare ca o piatră până se va topi toată, iar atunci când se va topi va fi foarte multă mocirlă și mult prea multă apă. De aceea nu suport eu să vină primăvara.

Deoarece e prea multă mizerie pentru „reînvierea” naturi, dar atunci când se va termina cu această mizerie, și natura va înflori la loc, atunci, îți va fi mai mare dragul să ieși afară. Acum nu mai ai de ce să ieși, mult prea multă mocirlă pe drumuri, și având în vedere, că în acest moment sunt doar 6 grade afară, primăvara vine cu pași mari.

Dar lăsând asta, de vreo 4-5 zile „miroase” a primăvară, dacă știți la ce mă refer. Acel miros de „foarte curat” al naturi, atunci când totul pare să revină la normal, la căldură, fără praful de vară, doar, un miros plăcut, care, într-un fel te anunță că vine primăvara, cea mult așteptată.

Voi cum vedeți venirea primăveri / terminarea ierni?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Nu îmi place când vine primăvara

  1. Catalin says:

    Inceputul primaverii il asemuiesc cu avalansa de kitch-uri insirate pe tarabe inca de la 14 februarie si terminandu-se cu mult dupa 8 martie. In rest si eu resimt acelasi miros curat si imi displace cilmoaca de afara!

  2. Camelia says:

    Un articol in asentimentul meu !

  3. Andreea says:

    Sunt de acord cu tine.Urasc umiditatea din perioada asta! E adevarat, imi place ca e mai cald,dar prea multa apa duce la inundatii… Pamantul o sa devina o mlastina si mi-e teama sa nu ma scufund :)) In rest, chiar daca m-am nascut iarna prefer primavara si vara cu avantajele si dezavantajele lor.

  4. Cred ca este o “trecere” sau petrecere in mintea noastra. E complicat sa iesi din albul pur al iernii catre culorile primaverii.Un impact. Or nostalgia fulgilor de nea, desi nu sunt o nostalgica.Nu, vara nu imi place, doar daca ma aflu pe malul unei ape sau in varful unui munte, care sa aduca prospetime. E ciudat felul in care percepem fiecare in parte, trecerea….

Leave a Reply

