Timeline pe paginile de facebook


Nu le-a fost de ajuns că au pus acest timeline pe profilul de facebook, ceea, ce eu nu am nici o obiecție, că la un profil mai merge un timeline, și acum, vor să o pună și pe paginile de facebook.

Cum am deja pagina de facebook, ei s-au gândit că din 30 martie toate paginile vor avea acest update, chiar dacă vrei sau nu, ceea ce mi se pare o idee proastă.

Una e atunci când ai o pagină și una e când îți pui un timeline pe profil. Pe profil, cum spuneam, mai merge, dar pe o pagină, părerea mea că arată rău. Da, poate acel banner de sus te ajută într-un fel sau altul la imaginea blogului/site-ul/produsului pe care îl reprezinți, dar după mine mi se pare o prostie.

Era mai frumos facebook-ul când era clasic, doar o bară albastră și în rest alb (aici mă refer în special la paginile de facebook) dar acum, se pare că vor să „îmbunătățească” această opțiune, deși eu nu o văd ca o opțiune nouă, dar mă rog, facebook-ul știe mai bine ce face.

Voi ce părere aveți despre acest „update” al paginilor de facebook?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Internet and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Timeline pe paginile de facebook

  1. simionjr says:

    Îmi place noul look.

  2. C.L.M. says:

    Acum m-am obisnuit, dar prima data m-a cam enervat 🙂

    • PanTeraS says:

      Probabil o sa ma obisnuiesc si eu la un momendat :)) Dar pana atunci, o sa mai am alte modificare, care poate se incadreaza cu ce o sa fac 🙂

Leave a Reply

