Sucul meu preferat


Nu știu dacă și voi aveți această obsesie, dar mie îmi place enorm de mult să beau suc, atunci când nu simt nevoia să beau o bere. Dar ce suc prefer eu cel mai mult? Cei care mă cunosc știu, și anume Mountain Dew. Nu știu dacă este suc mai bun ca acesta.

Am încercat toate sucurile, cele naturale pot să spun că nu îmi plac aproape deloc, dar sunt mai bune ca TRIOS sau mai știu eu ce suc ieftin.

Un top, aproximativ al meu, ar clasa Mountain Dew pe 1, clar, iar apoi ar mai veni: Pepsi, 7Up, Frutti Fresh și Coca Cola, fix în această ordine. Poate unii spuneți că Pepsi și Coca Cola sunt același lucru, dar asta nu e adevărat deloc. Pepsi are un gust de 2-3 ori mai bun decât Coca Cola, cel puțin asta e părerea mea sinceră.

Dar să nu mă abat de la subiect, și să spun că Mountain Dew-ul e cel mai bun suc care l-am putut gusta până acum, deși prețul e destul de mare (6,40 lei de unde îl cumpăr eu), măcar pot să spun că mă „răsfăț” cu acest suc, cu gustul lui incredibil.

Sucul vostru preferat care este?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine, Parerile mele and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Sucul meu preferat

  1. Clax says:

    Hai sus cu MD-ul 😉

  2. Alyz says:

    Am lasa-o moale cu sucurile. Aveam o perioada de vreun an, in care beam suc zilnic si la un moment dat nu mi-au mai placut si nu ma simteam nici bine… Acum, beau doar la ocazii, la ziua cuiva sau cand ies in oras. Cel mai mult prefer Giusto Natura cu banane si capsuni. Mai prefer Cola si Sprite, dar daca beau Cola prea mult nu mai pot dormi.

Leave a Reply

