Gameri și tocilarii


Nu știu cum percepeți voi acești 2 termeni diferiți, deoarece unii par să îi perceapă la fel. Un gamer (jucător de jocuri pe pc, în caz de nu știți la ce mă refer) e cu totul diferit de un tocilar!

Un gamer nu e aceea persoană care stă treaz până la 3-4 dimineața să învețe și să își facă temele, aceeași tocilari, dar acest exemplu nu e prea bun. Să mai încerc odată.

Un gamer e aceea persoană care are viață socială, care joacă jocuri până la 3-4, dar numai din plăcere, și uneori pentru performanță. Tocilari nu fac acest lucru prea des. Deci, să nu confundăm acești 2 termeni.

Referitor la tocilari, ce să le faci? Dacă ei nu știu altceva decât să învețe de dimineață până seară, și când au „pauză” să se joace puțin la PC, intră pe un joc cum ar fi Counter Strike, League of Legends, sau mai știu eu ce joc, și când văd că nu pot face nimic, că sunt cei mai noooobi din acel joc, încep să înjure și să îi facă pe toți proști, că ei sunt maeștri.

Deci, ați înțeles diferența? Mă rog, nici eu nu am prea înțeles ce am scris mai sus, dar na. [hahaha]

Și acum întrebarea: Voi ce credeți? Gamerii sunt tot una cu tocilari?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Gameri și tocilarii

  1. MeL says:

    ai dreptate, sunt complet diferiti gamerii de tocilari

  2. NoX says:

    Gamerii pot fi tocilari, iar tocilarii pot fi si gameri. Aceste doua categorii nu se exclud reciproc. Un Gamer poate sa nu aiba viata sociala si sa joace jocuri 24/7, dar atunci este deja dependent, si dam in alte polemici. Dar da, gamerii joaca asta din placere, si de multe ori pentru a obtine scoruri cat mai mari, si poate, de ce nu, recunoastere internationala.

    Tocilarii, din nou, pot fi si gameri, insa se intampla mai rar. Cat despre descriere, sa zicem ca este cat de cat la punct cu realitatea.

    But that’s just my two cents.

  3. paolla says:

    Mai degraba sunt de acord cu tocilarii decat cu un gamer, macar tocilarii fac ceva util pe cand un gamer doar se joaca, pentru ce ? Pentru performante ! Si cu ce te ajuta asta pe viitor ? Cu nimic .

    • PanTeraS says:

      Nu e nimeni interesat, pe moment, de aceste competitii ale gamerilor, dar un gamer isi reprezinta tara in competitiile internationale, pe cand un tocilar va ajungi in 70% din cazuri intr-un birou, cu o slujba plictisitoare. Asta e parerea mea despre tocilari.

      Pe cand un gamer, isi castiga “painea” cu ceea ce ii place, si asta o respect.

    • NoX says:

      Am sa iti raspund din punctul meu de vedere. Punctul de vedere al unui Gamer de talie mica.

      Jocurile pe calculator nu mi-au schimbat radical viata, dar m-au invatat multe despre tehnolgie, IT&C, istorie, lucrul in echipa, diplomatie, razboi, ura, dragoste, you name it. As putea sa fac o lista intreaga de chestii pe care m-au invatat jocurile pe calculator. Mi-au imbunatatit timpii de reactie, am invatat sa raspund mai repede la anumiti stimuli, si multe altele. Jocurile pe PC nu sunt o pierdere de timp.

      Game-tester. Cuvantul ala e slujba de vis a fiecarui gamer. Si da, game-testerii fac ceva important, ceea ce se intelege direct din nume. Sigur, e mult de munca, nopti nedormite, dar satisfactia la final e imensa, mult mai mare decat cea pe care ar ptuea-o obtine un tocilar la orice slujba, atata timp cat ramane tocilar. Totusi, sunt putine sanse pentru asa ceva.

      Nu te grabi sa sar cu prejudecata. As dori sa stiu doua lucruri. Daca esti baiat sau fata, si cati ani ai. Asta ca sa-mi confirmi stereotipul din care faci parte. Sau nu.

      • PanTeraS says:

        Foarte bine spus. Numai ca nu inveti chiar toate acele domenii din gaming, trebuie sa ai si putina experienta din viata reala, ca sa poti sa iti fie mai usor in joc, parerea mea. 🙂

Leave a Reply

