Noua temă a blog-ului


După cum zice și titlul, m-am săturat de această temă, și de aceea, atunci când mă voi muta pe domeniul câștigat acum aproximativ o lună, o voi face cum trebuie. Dar asta se va întâmpla când voi termina de codat tema care i-am făcut-o.

Acum nu am să vă zic care e domeniul, asta o să aflați când e totul gata, nu știu când o să încep să scriu pe domeniu, asta va reiese din viteza cu care voi reuși să codez tema pentru blog, dar eu sper ca până duminică să fie gata (numai să nu mă întrebați care duminică, că sincer, nu știu să vă spun).

Acum, nu știu dacă o să mai continui și la anul pe domeniu, dar măcar 11 luni să mă bucur de un domeniu a meu, un colțișor de internet numai al meu. Dar, am trecut de la un subiect la altul. Deci… ca să nu vă mai țin în „suspans” uitați noua temă a blogului, care va fi pusă pe noul blog care va fi deschis în curând.

Ce părere aveți despre temă?

Nici mie nu îmi place 100%, dar e doar un model după care o să mă ghidez când voi face tema. Voi doar spuneți ce ați vrea să mai fie modificat, și ce părere aveți în rest despre ea.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Noua temă a blog-ului

  1. mistavee says:

    Butoanele alea sunt oribile wa !
    Fale si tu tip glossy sau un gradient mai calumea.

Leave a Reply

