Am participat la un sondaj


Ceva ciudat pentru mine, să mă sune o firmă care se ocupă cu sondaje prin București, să îmi ceară părerea mea despre diferite chestii. Okei, cu excepția ca mi-au pocit puțin numele la final, și nu au nimerit strada pe care stau (deși mi-au nimerit localitatea, curios lucrul acesta), le-am răspuns la întrebări.

Multe păreri despre oameni politici, dar probabil trebuia să le spun că încrederea mea în ei e 0 sau deloc în toate cazurile. Ce m-au mirat au fost acele întrebări despre spionaj, a unor oameni politici, cum că ar fi spioni ai SRI. WTF?! Asta mi s-a părut ciudat, și am răspuns la toate cu „poate”.

În rest, întrebările au fost ciudate, numai la o întrebare am uitat să răspund cum trebuie, și mi-a venit după. La o întrebare care suna cam așa „Dacă s-ar organiza alegeri, ați merge la vot?” Și am răspuns „nu”. Dar ar fi trebuit să mai adaug și: „Dacă aș merge, probabil aș scrie pe foaie CHUCK NORRIS și l-aș vota pe el”.

În rest, tipul mi sa părut okei, de treabă, nu ma secat cu prea multe întrebări (decât vreo 100, după spiritul meu) și după cum am zis și înainte, foarte multe întrebări de politică, pe care eu nu dau nici 2 bani.

Voi ați participat la vreun sondaj telefonic până acum?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Am participat la un sondaj

  1. cmp says:

    Din ceea ce spui, e clar ca nu a fost un sondaj. Prima regula a unui sondaj este anonimatul. Si eu raspuns la un astfel de sondaj, dar nu am dat nici un nume. Cred ca ar trebui sa fim ceva mai atenti cu intrebarile astea prin telefon in care operatorul stie date despre noi.

    • PanTeraS says:

      Ma intrebat de nume doar la final, si doar din curtoazie i l-am dat, ca putea sa nu il dau. Ciudat a fost ca dupa a stiut din ce sat sunt.. Ma rog… 🙂

Leave a Reply

