Intrați dimineața la PC?


Dimineața, înainte să mergeți la școală/muncă, vă deschideți PC? Dacă da, ce faceți la PC înainte să mergeți la școală/muncă?

Eu știu ce fac, deschid laptop-ul, în timpul ăsta mă trezesc puțin, intru pe gmail, pe facebook, și dau drumu la muzică ca să fiu sigur că nu mai adorm. Dar intervalul e foarte mic, e aproximativ 10-15 minute în fiecare dimineață.

Deși e puțin timp, am timp să îmi verific și blogul din când în când, să intru pe 9gag din când în când, să îmi mai amuze dimineața, și în rest, să citesc email-urile mai importante care le-am primit înainte să dorm. Dacă mi-ar permite timpul de dimineață, probabil, aș face mult mai multe lucruri, dar într-un interval mic, trebuie să fac totul cât mai repede.

Cam asta fac eu în fiecare dimineața de luni până vineri, dar voi?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Intrați dimineața la PC?

  1. Alle. says:

    Nu am timp dimineata sa intru pe comp. Pur si simplu sunt prea lenta de dimineata, si abia ma descurc sa fac tot ce trebuie in timpul limitat pana la plecarea la scoala. In schimb daca as avea net bun pe telefon as intra pentru o check-uire rapida a facebookului si 9gag-ului 😛

    • PanTeraS says:

      Din pacate nu am telefon care sa imi permita o conexiune la internet, cel putin pentru moment. Dar in rest, in 10-15 minute, macar trag cu ochiul pe diferite site-uri 🙂

Leave a Reply

