Dragostea din tei


Acum, pe postul de radio Pro FM RO, a început de odată să cânte O-Zone – Dragostea din tei, o melodie care nu am mai auzit-o de mult, și sincer, tare îmi plăcea când mai era ascultată, și acum, că nu am mai ascultat-o de mult, nu mă mai pot opri să nu o ascult încă odată.

Chiar dacă e veche, dar e foarte frumoasă. Consider că cei care nu știu melodie, sunt… nu știu cum să explic… prea cocalari, alt cuvânt nu îmi vine în minte în acest moment decât acesta.

Mă rog… Dar… să nu o mai lungesc la vorbă, și să vă dau și vouă videoclipul să ascultați această melodie senzațională:

Deci… ce credeți despre această melodie?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Muzica and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Dragostea din tei

  1. Camelia says:

    Melodie superpromovata ,dar si incantatoare in toate timpurile.Felicitari pentru postarea videoclipului!

  2. Ina says:

    Ahh. ;)) Melodia asta…o tin minte. Era difuzata mai mereu pe postul de muzica “Atomic”, nici de le nu am prea uitat, era [din cate stiu eu] singurul post de muzica de atunci . ;))

Leave a Reply

