Spitalele din România


Deci… acum o săptămână am căzut pe mână, și s-a umflat. Dar până când să merg eu la doctor (adică azi) nu mai era chiar așa umflat, așa că nu prea îmi mai fac griji, dar totuși, la presiunile din partea prietenilor și a familiei, am mers la spital, să văd dacă am ceva.

Așa că, azi la prima oră, m-am prezentat la spitalul Roman. Ajung acolo în jurul orei 9. Intru înauntru, dau bună ziua, dar ei mi-au zis să aștept. Așă că am așteptat. A mai venit o ambulanță, a mai ieșit câte un pacient, dar nici că eu aș fi putut intra.

Când am văzut că orișicine intră, și pe mine mă tot pune să aștept, am mai intrat odată înăuntru. Ce să aud? Băiatu, mai așteaptă puțin. M-am pus înapoi. Mai stau 10 minute, intru o ultimă oară, deoarece trecuse deja o oră jumate de când tot așteptam, am văzut că nu am nici o șansă să intru, mi-am băgat ceva în el spital și am plecat în tp.

Am ajuns în tp pe la 10 jumate, am mai stat pe acolo 40 de minute, și am mers acasă cu 11 jumate, și am mers la dispensar în sat, ca să îmi dea diagnosticul pe care deja îl știam: Nu am nimic, doar un hematom și mau asigurat că o să treacă de la sine. Sper.

Eu nu știu de ce m-am așteptat ca în spital să mă trateze altfel, probabil uitasem că trăiesc în România, și aici doctori au un aer arogant, de parcă ar fi ei zeii lumi, sau mai știu eu cine.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine, Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Spitalele din România

  1. AmAragaz says:

    Nezeii mami lor

  2. Nu stiai ca e hematom! (p.s. : nu m-am putut abtine:D )

Leave a Reply

