La apus


Acum ceva zile, am fost până la un izvor din jurul satului meu, și cum era seara, aproape ca soarele să apună, am zis să îmi iau și aparatul, să mai fac câte o poză. Eu zic că am reușit să prind câteva poze destul de bine. Acum aștept și părerile voastre!

O poză la firul grâului:

Grâul

Niște poze dintre boschete.

Apus printre boschete -1-

Apus printre boschete -2-

Și cerul de la apus:
Cer apus

Și o încercare de ceva, care, nici eu nu știu ce ar fi trebuit să fie :))
Cer senin

Deci… ce părere aveți?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Fotografii and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to La apus

  1. nevermind says:

    Prima poza e ok, insa incearca sa fixezi orizontul stramb. La a 2-a si a 3-a trebuia sa incerci ceva HDR, sunt foarte putine detalii. La a 3-a trebuia sa eviti acel cablu, arata foarte urat + ceva mai multe detalii in partea de jos. A 4-a nu isi avea locul printre celelalte (chiar daca nici ele nu sunt chiar asa de bune). Succes pe mai departe.

    • PanTeraS says:

      Odata am primit un sfat cum sa nu mai fixez orizontul stramb.

      A 2-a si a 3-a as fi incercat ceva HDR, dar aparatul meu nu are posibilitatea de fotografiere RAW, si as fi incercat, dar nu aveam nici trepiedul la mine, ca am avut alta treaba atunci.

      La 4-a nu aveam cum sa evit cablul, pentru ca se intinde mult. Si a 5-a stiu ca nu avea ce cauta acolo, dar voiam sa fac o poza, si am facut cu totul altceva :))

Leave a Reply

