Gata școala!


După 37 săptămâni de școală, am reușit să termin și clasa a XI-a cu o medie mult mai mare decât mă așteptam.

La cât am fost anul acesta la școală, și la cât interes am dat orelor din clasa a XI-a, mă mir că am terminat cu o medie generală de 8,12. O medie mai mare decât în ceilalți 2 ani de liceu, deci, ușor, ușor, cresc, și se pare că „învăț mai bine”.

Probabil prind mai multe de pe la școală, la orele care merg, și mă descurc cu micul caiețel al colegilor, sau poate chiar și al meu! :))

Mă rog… cu toate astea, per ansamblu a fost un an frumos, și cu asta vine o vacanță bine meritată, și sper eu, că va fi și o vacanță frumoasă, că doar de la anu, se începe nebunia. BAC, una alta, dar mai întâi să ajung până acolo!

Voi cu ce medie ați terminat anul acesta?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Scoala and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Gata școala!

  1. Ina says:

    Pai…in primul rand felicitari pentru media ta, iar eu as putea spune la fel, am crescut anul acesta, oarecum…mi-a iesit media 9.70. 😀

  2. Diana Neagu says:

    Nu stiu bro ce medie am , zi-mi tu daca stii :))

Leave a Reply

