Two and a half men


Tocmai ce am terminat de urmărit acest serial frumos, după o săptămână și vreo câteva zile de când l-am început. Momentan am terminat toate cele nouă sezoane și aștept să apară și sezonul 10 din 1 septembrie anul curent.

În altă ordine de idei, să spun câteva cuvinte despre acest serial.

Primele 8 sezoane mi-au plăcut la nebunie. Trebuie să recunosc, că nu am crezut că o să râd atâta la un serial, dar am făcut-o de câteva ori. Bineînțeles nu toate episoadele au fost reușite, au mai fost câteva care nici nu se încărcau, dar totul a decurs bine.

Din păcate, din sezonul 9 s-a schimbat un personaj, și anume Charlie moare, împins în fața un tren la Paris. Chestie ce mi se pare absurdă, deoarece, trebuie să îl arate puțin și în sezonul 9. Mă rog… Și tipul ăsta nou e destul de bun, am râs de câteva ori și în sezonul 9, deci nu și-au pierdut de tot farmecul.

Oricum, pentru cei care chiar se plictisesc acasă, puteți să urmăriți acest serial, e foarte bun.

Iar acum… Ce serial îmi mai recomandați să urmăresc??

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in TV and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Two and a half men

  1. Ina says:

    Skins. 😛

  2. De Toate says:

    Nu prea e ok sa lasi spoilere asa la vedere.. 😦 Eu de exemplu nu stiam cum se termina partea cu Charlie Sheen .. In alta ordine de idei in caz ca nu l-ai vazut, iti recomand Prison Break

  3. La Sex and the city nu te uiti? :)) 😀 :X

  4. dawgama says:

    m-am uitat la primul episod din anger manegment si incepe cu charliee … you think that you can replace me… si alte chestii de gen…
    sincer two and a half man nu e cinestie ce serial , e ok , va merge in continuare si fara sheen, cant despre producator, chuck lorre se pare ca l-a cam lasat la o parte pentru the big bang theory

  5. Pingback: Serialele bune nu sunt finanțate | Chile Liviu-Emilian

Leave a Reply

