Referendum…


De ceva vreme aud de acest referendum care va fi mâine, și mi se pare o tâmpenie totală. Da, noi trebuie să votăm ce se va întâmpla cu țara asta, și da, nu am nimic împotrivă, dar mi se pare că e prea de tot de acum. S-au dat atâția bani ca să se facă atâția fluturași pentru acest referendum, care, mie nu mi se pare normal.

Țara nu are bani, dar se găsesc oricând bani pentru opoziție ca să încerce să dea președintele jos.

E ceva ciudat, având în vedere, că s-a exagerat cu aceste afișe, bannere și așa mai departe. Mă gândeam să nu mă ating de acest subiect, dar aseară mi s-a pus în poartă câteva pliante, care mă îndeamnă să merg la vot.

E ceva ciudat, și oricum straniu, deoarece nu cred că vor fi prezenți, mâine, la vot 9 milioane de oameni, deoarece e un număr prea mare. Și dacă merg, ce o să votez? Da? Următorul ce o să facă? O să fure și el că Băsescu a furat destul, și i-a ajuns.

A nu? El va schimba ceva în România. Va face o „țară ca afară”? Să fim serioși, va veni în funcție, cel care va veni, și va fura și el așa cum au făcut-o și cei dinaintea lui. Dar să vă pun câteva poze cu acele afișe de care pomeneam mai devreme:

Iar aceasta e semnată chiar de domnul primar, care crede că noi am vrut să fie el la conducere deoarece vrem să schimbăm ceva în țară. Defapt, adevărul e, domnule primar, că nu știam pe nimeni altcineva, și tu, cât ai furat, dar ai mai făcut câte ceva prin sat, așa că, nu te mai umfla în pene.

Voi mergeți la referendum mâine?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Referendum…

  1. dawgama says:

    imi place grafica de la penultima poza…. cat despre referendum, count me in (the house, la racoare…)

  2. Ina says:

    Eu sigur nu merg deoarece nu am cum. 🙂

    Dar, apropo, imi place partea in care i te adresezi domnului primar. 😉 :))

  3. marius says:

    Poza asta este cea mai buna in deciderea votului,DA sau NU.

Leave a Reply

