M-am întors


Ştiu că a trecut ceva vreme de când nu am mai scris ceva pe blog, au trecut ani de ultima oara, şi nici macar nu v-am zis la mulţi ani. Dar vă spun acum: La mulţi ani!

De acum sper să vă scriu mai des. Am avut câteva probleme, nu aveam de pe ce să scriu pe blog. Laptopul mi se stricase, şi calculatorul e foarte vechi, şi îmi făcea prea mulţi draci ca să pot scrie. Oricum, de câteva zile mi-am cumpărat un nou laptop de pe emag, şi până acum sunt foarte mulţumit de el.

Poate într-una din zilele următoare voi scrie şi un mic review despre laptop, şi părerea mea despre el, pentru cei care vor să şi-l cumpere.

În altă ordine de idei, poate în zilele următoare voi putea face rost de niste fotografii artistice de asta vară, şi am să reuşesc sa vi le dau si voua. Sper să reuşesc să le obţin cât mai curând, şi să vă sperii cu fotografiile mele.

Cam atât pentru azi, vă urez să aveţi o zi bună şi să ne revedem cât de curând!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

