Un nou început


Odată cu acest laptop nou, trebuie să îmi organizez iar fişierele, să îmi caut iar muzica şi sa văd cum fac să îmi iau pozele de pe laptopul vechi.

Din câte m-am gândit eu, mi-aş cumpăra un rack pentru HDD SATA 2.5 inch, pentru a-mi face fostul hard de la laptop, un mic hard extern, pentru că nu îmi convine să îmi schimb hardul la laptop, pentru că e mai mare ca cel vechi, chiar dacă nu mult, dar e mai mare.

De asta nu îmi place să o iau de la început cu lucruri noi, dar acum să văd partea bună, voi avea un hard de 320GB pe care voi putea face back-up fişierelor de pe acest hard, şi cu asta, să îmi pot formata mai des hardul pentru o funcţionare mai bună.

Dar să fim serioşi, cine are timp să facă toate aceste etape? Cu siguranţă nu eu. Deci, nu ştiu dacă voi mai formata cât de curând hardul, dar când o voi face – dacă o voi face – voi avea unde să-mi salvez fişierele înafara de cd şi/sau dvd-uri.

Voi ce faceţi când vă cumpăraţi un calculator/laptop/telefon nou? Plângeţi după fişierele de pe vechile accesori, sau încercaţi să le recuperaţi? 🙂

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

