Amintirile


Chiar există atâtea amintiri de ultima oara când am scris. Pur şi simplu, aproape ca am uitat ca mai exista blogul acesta, ma gândeam deja că wordpress-ul l-a închis până acum, dar se pare că încă se menţine.

Amintiri din ultima jumătate de an? Poi sunt prea multe ca să le pot povesti acum pe toate, dar pot să vă spun ce cred eu că e cel mai important.

În primul rând am luat BAC-ul, şi am reuşit să intru la facultate. La FEAA (Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor) din cadrul Universităţii Al. Ioan Cuza, Iaşi. Şi mă simt chiar mândru că sunt student.

Nu credeam că viaţa de student va fi mai diferită de cea pe care am avut-o până acum, dar se pare că e mult mai diferită decât mă aşteptam. Sincer, cel care spunea că liceul e cea mai frumoasă perioadă din viaţă, probabil nu a fost la facultate.

La facultate, vezi într-un alt fel viaţa. Eşti pur şi simplu mai “independent” decât atunci când stai cu părinţii, chiar dacă tot ei îţi plătesc facturile, dar acum, trebuie să ştii cum să îţi organizezi singurul timpul ca să ştii cum să treci de toate, pentru că nu mai ai pe nimeni care să te bată la cap cu asta.

Altceva? Mai târziu. Sper să reuşesc să scriu mai des de acum, mai ales că am terminat şi cu sesiunea, pe care am reuşit să o trec cu brio. Prima sesiune, fără restanţe, deci sunt bucuros!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

