Emag vs Flanco


Nu vreau să fac reclamă acum, chiar dacă orice reclamă e una bună, oricat de rea ar fi ea, dar vreau să vă spun, ce cred eu despre cele 2 companii. Totul e legat doar de trimiterea unui obiect in service!

Cei de la Emag au serviciul “pick up & return”, pe care l-am utilizat anul trecut în luna septembrie. Un serviciu care mie, la început mi s-a părut aiurea, pentru că nu ştiam de ce nu am fost contactat de nimeni ca să îmi ridice laptopul să-l ducă în service.

Când colo, a fost greşeala mea, pentru că am introdus numărul greşit. Asta e, din grabă, şi de pe telefon, se mai întâmplă. Dar mi-a plăcut că totuşi am fost sunat, dupa o săptămână, şi mi-au spus ca am greşit numărul de telefon, şi să confirm noul număr, după asta, următoarea zi, cei de la Fan Curier au venit şi mi-au luat laptopul. Şi, nu a durat mai mult de 4 zile să mi-l aducă înapoi, refăcut. Ba chiar mai mult, am primit şi un cadou, un spraz pentru curăţarea laptopului! Foarte frumos din partea lor.

Acum, cei de la Flanco. Am fost ieri să las un laptop la ei, aproximativ aceeaşi problemă ca şi la laptopul meu, adică o problemă cu hardul. Nu îl mai recunoştea laptopul. M-am dus la ei, am ajuns acolo, hardul îl citeşte. Îi explic domnului care e treaba, că mi s-a mai întâmplat să citească hardul, iar după să nu mai facă contact, şi a început un diagnostic.

Dupa vreo 5 minute de teste, a avut vreo 3 erori la Hard. Numai la Hard. Acum îl întreb, ca un om normal, ce se întâmplă, şi când va reveni laptopul din service. Mi-a răspuns că în 2 săptămâni. Am rămas mască.

Cum să stea laptopul în service 2 săptămâni, dacă eu, am avut aceeaşi problemă cu al meu, şi a durat 4 zile, pe care 2, probabil le-a pierdut pe drum.

Oricum, asta, e o diferenţă foarte mare din punctul meu de vedere la orice firmă, care e “viteza” dacă pot să îi spun aşa, de reparare a gadgeturilor, că trăim într-o lume a vitezei, mai ales dacă avem nevoie de acel lucru cât mai repede.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

