Românii au talent


Probabil toţi ştiţi de acest show. (WTF?! Nu pot să cred că m-am gândit că nu ştiţi de acest show). Oricum, vreau sa spun aici, umila mea părere despre acest show…

În primul rând, poate, fără doar şi poate, acest show este cel mai slab. Nu zic că nu ar avea ceva bun în el, promovează unele talente native, dar nu e un show aşa bun pe cât vrea ProTV-ul să îl creadă. De ce spun asta? Poi…

Poate mi se pare doar mie, dar din câte am văzut (ţin să zic că nu am văzut nici măcar odată un episod întreg) juriul, cel puţin în etapa înscrierilor, îşi bat joc de concurenţi în ultimul hal. Nu am auzit până acum o replică care să ajută concurentul, să îl ajute să îşi dezvolte acel talent pe care îl are. Da de unde aşa ceva, doar râd de el. Aici mă refer la cei care sunt mai slabi.

Când vine vorba de un concurent care are un talent frumos, îl aplaudă, şi îl ridică în slăvi. Oare de ce se întâmplă asta? Eu unul nu suport show-ul ăsta, am o ură profundă faţă de această emisiune, atât de promovată, şi atât de mediatizată.

În al doilea rând, nu înţeleg de ce juriul are doar 3 membri. Unu la mână, poate pentru a fi votul okei, 2 vs 1, okei. Dar ce caută ce-i 3 membri acolo? Având în vedere că unul se pricepe la dans, şi unul la cântat (mă rog… presupunem că se pricepe la aşa ceva). Iar al treilea, nici măcar nu ştiu cu ce se ocupa. Să-mi fie ruşine!!

Oricum, la câte talente sunt, nu înţeleg de ce ei, mai ales că se pricep doar la un talent anume, poate să spună ceva despre un magician (de exemplu), cineva care se joacă cu umbrele, unul care ştie cu mingea, freestyle footbal. Ei apreciază doar spectacolul, nu şi prestaţia acelui talent. Cum am spus, ceea ce e înafara expertizei lor.

Mă rog… asta e doar părerea mea. Voi ce spuneţi? Urmăriţi acest show?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

