România te iubesc, dar…


Nu ştiu cum să spun asta, îmi iubesc ţara, cu bune cu rele, dar nu pot să îmi dau seama cum poate un om “religios” să nu ştie când e paştele, sau pe ce planetă trăiesc. Deci oameni din România sunt chiar… chiar.

Bine, să nu generalizăm, nu mă refer la toţi. Ci doar la cei din videoclipurile lui Răzvan Anghelescu. Deci, pur şi simplu, nu credeam că mă pot minuna în halul ăsta.

Nu om fi noi chiar cea mai deşteaptă ţară din lume, dar nici nu mă asteptam ca să existe asemenea specimene. Ce-i drept, nu pot să cer mai mult de la nişte bătrâni depăşiţi de 60 de ani, şi nu au vrut, sau nu au avut contact cu unele cunoştinţe. Şi asta mă sperie.

Deci… La cât mă amuză, atât mă face să cred că nu suntem chiar aşa “deştepţi” cum vrem să ne credem. Din nou, nu generalizez, dar nu pot să îmi dau seama cum se poate aşa ceva. Mă rog, văd ca scriu numai prostii. C’ya.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

