Parerea mea despre alegeri


Dupa o saptamana intreaga in care mi s-a spus sa ies la vot, ca tu poti face schimbarea si ca mai bine votezi rau cel mai mic (desi asta e cea mai mare tampenie pe care poti sa o auzi, spusa de cineva).

De ce sa votez raul cel mai mic? Trebuie sa votez “bunul cel mai mare”, nici decum ceva ce e rau. Niciodata ce e rau, daca nu ne convine, trebuie sa facem o schimbare, dar nu prin astfel de voturi. Ma rog, abat de la ce vreau sa spun, si asa nu intelegeti dupa ce vreau sa spun.

Chiar daca nu imi place politica deloc, din punctul meu de vedere toti sunt niste hoti, care vand in stanga promisiuni pentru a cumpara cat mai multe voturi de la oameni care daca aud 2 cuvinte mai pompoase te cred d-zeu pe pamant.

Si acum, dupa primul tur, dupa ce a iesit exact cum am prevazut eu (cel putin in exit-poll-uri) Ponta si cu Iohanis (nu stiu daca i-am scris numele corect). Dar partea mai nasoala e ca, am vazut cateva evenimente gen “Daca iese Ponta presedinte, iesim in strada!”.

Why?! Pe ce motiv iesi tu in strada? Ca tu ai votat cu celalalt si tu nu il vrei pe Ponta?! Nu sunt un sustinator a lui Ponta, nici eu nu vreau sa iasa Ponta sau oricare din cei 12-14 cati au fost, dar nu se face asa. O tara intreaga a votat, deci, chiar daca iese Ponta, chiar daca nu iese, a votat tara. Chiar daca 15% din voturile pentru Ponta vin de la morti si mosnegi, asta e, cum a zis chiar V.V.Ponta: “Sistemul lor a mers mai bine.” (Sper sa nu ma trezesc pe cap ca ma da in judecata ca l-am plagiat :)))

Ma rog, si acum, ca o intrebare finala, voi ati iesit la vot?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Parerea mea despre alegeri

  1. Alexander says:

    Da am iesit la vot, si-am votat Ponta in ambele tururi fiindca n-am inteles cum as putea vota PDL-ul din spatele lui Iohannis. Pur si simplu imi scapa cat de uituci pot fi romanii sau cat de creduli in adio-urile de la perdeluta, care fie ele si adevarate nu scapa de vina cea mai neagra guvernare de dupa 89 a PDL-ului, care impreuna cu Basescu au reusit sa faca o societate intreaga sa se injure, sa se jigneasca sa se certe. Mi-e greu sa inteleg la fel de mult fie si un Iohannis de-ar fi fost el sustinut doar de PNL din moment ce acesta a tradat USL-ul si mai mult decat atat a dus partidul de la ALDE la PPE, fix partidul care l-a tinut si-l tine in brate pe Basescu.

    Eu n-am votat de la 18 ani. Mi s-a parut aiurea sa cred ca la varsta aia pot sti ce se intampla pe scena politica. Am votat prima oara abia in 2004 la prezidentiale si probabil cu ceva timp in urma la locale.

    Dar vad ca multi din tinerii care in proportie de mai bine de 60% nu-si iau bacul si nu privesc la televizor si adulmeca toate mizeriile in mod gratuit de pe facebook, au reusit sa fie manipulati intr-un mod abject. Sa nu vina comunistii? Care comunisti? Suntem la 25 de ani de la caderea comunismului iar Ponta avea la vremea aia 14 ani.

    Iar Iohannis dupa ce-a latrat “nu lasati puterea in mana unui singur partid” imediat ce-a castigat a zis ca vrea toata puterea, si face el tot ce poate sa o capete din 2015.

    Si astfel, iar Blaga, MRU, Saftoiu, Duta, Blejnar, Flutur, Falca, Predoiu.

    Romanii par nu doar sa n-aiba talent la vot dar par sa fie de-a dreptul masochisti.

Leave a Reply

