Student life


Probabil aţi auzit multe chestii legate de viaţa de student, şi în mare parte e chiar aşa cum aţi auzit. Nu zic ca ce am să spun mai jos se aplică tuturor, şi am să vorbesc doar din propria experienţa.

Momentan, dupa a 3-a sesiune terminată, m-am gândit să scriu un prim articol despre viaţa de student. Nu ştiu de ce am aşteptat atât, dar na. În primul rând, nu se compară deloc cu viaţa care o ai în liceu. Acolo îţi faci prieten, la facultate îţi faci “relaţii”.

Cea mai mare minciună, care o spun toţi bobocii e aceea că, “pot să mă trezesc la 8 şi să merg la facultate tot timpul, ca doar aşa a fost şi în liceu”. Bullshit! Când am ore de la 8, primul lucru la care mă gândesc e daca ora e curs sau seminar, dacă e curs, cade din prima treaba cu mers la facultate, daca e seminar, ma gândesc dacă contează prezenţa. Dar dacă somnul e prea dulce, nici prezenţa nu va mai conta pentru mine, şi voi sta în patul dulce, ca doar, acolo e cel mai bine.

Dar despre sesiune ce să spun. Probabil nici voua nu vă place să învăţaţi. Şi cel puţin în sesiune, faci orice numai să nu înveţi. Şi sincer, aşa si ei, şi în cazul meu, e gen: “De ce joc să mă apuc?” sau “Ce serial mai trebuie să vad?” şi numai întrebări de genu.

Şi de învăţat, se învaţă doar cu o zi înainte, că sistemul de învăţământ nu e bazat pe inteligenţa omului, ci pe memoria care o are pe termen scurt, şi cât de rapid poate să înţeleagă problemele, sau cât de repede poate “memora” unii termeni tehnici care se impun în aceea materie. Şi deobicei, a doua zi uiţi ce ai învăţat pentru examen, şi trebuie să o ei iar de la capat pentru următorul examen.

Sincer să vă spun, e foarte uşor să ei 10, dar cel mai greu e să ei nota 5, după nota 5, orice notă e foarte bună, ca nu mai contează. Că e 5 sau e 10, nota 5 îţi dă o mai mare satisfacere decat nota 10, cel puţin în cazul meu.

Anyway, pentru cei care mai au dubii dacă să meargă sau nu la facultate, sincer, faceţi-o, că schimbă persoana, şi vezi o altfel de atmosferă, altfel de petreceri, şi nopţi albe pentru multe zile negre!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

