Two and a half men


După cum ştiţi, Two and a half men (2 bărbaţi şi jumătate) s-a încheiat ieri. După 12 sezoane, unele reuşite altele mai puţin reuşite, au ajuns la un final.

Nu ştiu dacă ar trebui să comentez asta, dar am zis să încep o rubrică cu serialele la care m-am uitat, şi să le fac un review, în caz de vreţi să vă uitaţi la el.

Pot spune, că serialul a fost bun, cu glume reuşite (nu tot timpul, dar în general), numai că după ce “moare” Charlie, serialul a luat o întorsătura mai grea, din care producătorii nu mai voiau decat să tragă de par un show care nu mai avea hazul care il avea atunci când era Charlie in el.

Au fost şi câteva episoade bune, dar în mare, nu se merită să te uiţi la el dupa sezonul 8.

Aaa, şi referitor la finalul serialului, cred că a fost cel mai prost final de serial din istorie. Cel puţin din punctul meu de vedere, şi am urmărit, urmăresc şi voi urmări seriale în continuare. Nu am să spun ce sa întâmplat, dar cel mai bine e să vă uitaţi până în sezonul 8.

Vi-l recomand cu plăcere, pentru toţi împătimiţi care se uită la genul comedie.

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Parerile mele, Seriale and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

