America, o alta poveste


De 2 zile am ajuns in prea marea America, si dupa ce am avut atatea peripetii cand am ajuns aici, acum mi s-a mai stricat si laptopul.

Pe langa laptopul stricat, care sper sa il rezolv azi cumva, am intampinat vreo 2 probleme pe la aeroport. Care sunt acelea? Poi hai sa vi le spun.

Primu, am stat la o coada infernala ca sa pot intra in USA ca na, sunt paranoici total. Am stat undeva pe la 2 ore pentru acel check in. Dupa ce am stat atat, nu mai gaseam bagajul, ca in cele 2 ore de cand a aterizat avionul, bagajele au disparut de pe banda. Acum stai si le cauta vreo jumatate de ora, ca sa iti dai seama ca erau puse pe jos undeva langa o banda.

Alt lucru fain e ca nu gaseam persoanele cu care trebuia sa ajung pana in Wisconsin Dells, dar pana la urma sa rezolvat si aceast lucru, cu ajutorul la cateva telefoane si asa mai departe.

In rest, totul e bine si frumos momentan, o altfel de lume, asta e sigur, cu oameni mult mai respectuosi decat in Romania, cel putin pana acum.

Cam asta e tot pe azi, am sa va tin la curent cu aceasta experienta!

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized, usa. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

