Dear America


Okei, să începem. După cum știți, unii din voi, asta vară am fost in United States of America, și poate, prin intermediul acestui articol, o să va decideți și voi dacă să mergeți sau nu in state.

Să începem cu începutul? Ok. Totul a început în anul 2 de facultate, când, după multe povești auzite de la alți cum e in State, m-am decis să încerc și eu un an. Așa că m-am dus la cea mai aproapiată agenție de la facultate (American Expierence – nice guys there btw) și am început procesul. După multe luni de așteptare, vizite multe la sediu, interviuri și bilete am ajuns într-un final în State.

Acolo, cu totul o nouă lume. Deloc ca la noi. Oameni super de treaba, care te ajută, te salută, și care nu sunt așa nesimțiti ca la noi. Da, sunt și excepții, am întâlnit și excepții, dar în general, oameni sunt foarte de treabă. Asta cel puțin în sătucul în care am fost eu, adică Wisconsin Dells, Wisconsin.

Un loc minunat, cu multe peisaje și mai multe parcuri de distracție, dar eu nu am avut timp de ele prea mult, deoarece munceam de dimineață până seara, și când am avut timp de ele, s-au cam închis toate. This is bullshit, you know?

Așa, să vorbim și despre partea cu munca, că doar de asta pleci în state. De găsit de muncă, aici mă refer la second job, am găsit destul de repede, deoarece se căutau persoane pe atunci, și am avut și puțin noroc că după mine nu s-au mai făcut angajari. Ma rog, cu un singur job te descurci așa, doar să trăiești acolo, cu 2 joburi deja ajungi să îți mai cumperi și ceva, să mai bei o bere și alte de astea.

Nu am făcut mulți bani, chiar dacă am avut 2 joburi, housekeeper la un hotel și crew member la McDonalds, dar asta nu e o problemă. Și un sfat pentru cei care vor să meargă sau merg, încercați să vă gasiți joburi pe posturi din care iese tips, și cand mă refer la tips, mă refer la mult tips, gen restaurante sau de astea.

Deoarece, știam persoane care faceau în zile bune pe câteva ore de muncă cât faceam eu într-o săptămână, chiar dacă salariul pare mic, e foarte avantajos!

Așa, să mă gândesc ce mai este de spus. A da, oameni care îi întâlnești acolo, și nu mă refer la americani, mă refer la ceilalți, ca acolo veți întâlni o mulțime de oameni, din toate colțurile lumii. Și asta face experiența mult mai frumoasă, deoarece aflii și despre alte culturi, nu numai cea americană, și poți să faci prieteni de lungă durată, sau măcar ceva cunoștințe prin acestă experiență.

Mai este ceva de spus?? Nu cred, dar o să revin mai târziu cu ceva poze din USA, adică ce am vizitat eu mai exact.
Sper că ți-a plăcut, și că ți-ai făcut o idee despre America și despre cum stă treaba acolo.
Aveți de gând să mergeți în State?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Aventuri, Despre mine and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

