9 Martie, ziua bărbatului??


Oi fi eu mai înapoiat, nu zic nu, dar eu, nu am știut, decât până azi, că varta, 9 Martie e ziua bărbatului. What the fuck?!?! De când și până când asta??

Ca o mică paranteză, știu că ziua femeii e în martie, dar ziua bărbatului e în fiecare zi a anului, deci… Mă rog, acum să revenim.

Din câte știam eu din anii precedenți, ziua bărbatului nu era pe 9 Martie, ba din potrivă, cu aproximativ 2 luni după, și anume pe 5 Mai, nici de cum pe 9 Martie.

Azi, când îmi sorbeam cafeaua și fumam liniștit țigara, auzisem acest lucru, care pe mine, mă speriase, că eu nu știam că azi, după televiziune ar fi ziua bărbatului. Probabil, și pe 5 Mai, va fi la fel, dar până atunci, o să vă pregătesc o schimbare de aspect.

Deci, în final, puteți să îmi spuneți, de unde a venit această idee cu 9 Martie fiind ziua bărbatului?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to 9 Martie, ziua bărbatului??

  1. Eu tot pe 5 mai am ramas,de 9 martie e o prostie,adica ce treaba are ca ziua anterioara e ziua femeii?

  2. mistavee says:

    hah?
    de asta era azi aglomerat prin oras??

  3. niki says:

    Din ce stiu eu ziua de 9 martie are legatura cu sarbatoarea celor 40 de mucenici si niste traditii legate de aceasta sarbatoare iar 5 mai a fost aleasa ziua barbatului de catre cei de la Bergenbier.
    Daca dai un search pe google afli mai multe 🙂

    • PanTeraS says:

      Stiam de 5 mai ca a fost aleasa de bergembier, si eu am ramas cu acea data.Pe 9 mai, nu stiu ce sa facea, daca se facea ceva, dar na. Ca ziua barbatului sa fie pe 9 martie mi se pare o mare prostie!

  4. Pingback: Life in pictures 21 -Primavara – Cris Mary

Leave a comment