Despre stele, extratereștri și piramide


Nu știu dacă voi aveți aceeași pasiune ca și mine, ca noapte să priviți cerul, să vă uitați la el, să vedeți acele stele minunate, care pe mine mă atrag enorm. Dar, în ultimul timp nu mai văd așa multe stele pe câte vedeam când eram mai mic.

Și acum îmi amintesc când eram mic, mai ales iarna, și mă uitam la stele, erau o grămadă, și îmi placea enorm să mă uit la ele, să cred că zbor printre ele, dar, se pare că acum că am crescut, nu mai văd atâtea stele, poate e din cauza că e și vară, dar oricum, nu am mai văzut de mult un cer plin de stele, la care să îți fie mai mare dragul să te uiți.

Și că tot vorbim de stele, să mă leg de un subiect ce îmi place mult – „extratereștri”. Multă lume nu crede în ei, și mă întreb cum dracu să nu crezi în extratereștri. Universul ăstă e așa mare, e așa întins, cu o groază de stele, și de 3 ori mai multe planete, poate chiar mai mult, și vezi doamne că noi suntem singuri în univers.

Mulți spun că extratereștri nu există pentru că nu ne-au vizitat încă. Să o luam logic, de ce ar trebui să ne viziteze fix pe noi?? Poate ei sunt la fel ca noi (din punct de vedere tehnologic), sau poate sunt mai avansați, sau poate mai inferiori din punct de vedere tehnologic, nu avem de unde ști, deoarece noi nu îi cunoaștem, ei nu ne cunosc.

Nu se știe niciodată când ei pot să ne viziteze, poate să fie azi, poate să fie mâine, poate să fie peste 10 ani, poate fi oricând, dar tot la fel, poate au fost și ne-au vizitat când nu eram așa dezvolatați. De exemplu aceast desen facut intr-o peșteră din India:

Mă rog. Să spunem că asta nu ar fi de ajuns. Puteți să îmi spuneți nebun, sau cum vreți voi, dar eu cred că și piramidele din Egipt (și nu numai) au fost construite de extratereștri. Sau dacă nu construite, poate măcăr au ajutat la construirea lor, ca să fim serioși, Marea Piramidă din platoul Gizeh are 148,208 m și are în componență 2.300.000 de blocuri de piatră de câteva tone.

Poate sunt mai prost, dar nu cred că omul, acum cu toată tehnologia pe care o dispune nu poate ridica o astfel de piramidă, dar poi atunci? Ba chiar sa încercat să se facă o replică a acest piramide în Japonia, și replica era doar de 16m înălțime, și nu sa reușit, așa că… Bine, asta se întâmpla în anul 1978, dar na… Acum cât credeți că am evoluat? Poate să o facem de doar 20 de metri…

Detalii referitoare la încercarea japonezilor, găsiți aici.

Mă rog, am discutat aici 3 subiecte, într-un singur articol, o să mai revin pe viitor la aceste 3 subiecte, despre stele, extratereștri și piramide, dar mai târziu, să mă mai documentez puțin mai întâi.

Și acum câteva întrebări: Vouă vă place să vă uitați la stele?
Credeți în viață extraterestră? Cum credeți că au fost făcute piramidele? Și cea mai importantă întrebare, mă credeți nebun?

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Despre stele, extratereștri și piramide

  1. CuArta'S says:

    foarte tare man.

    sunt de aceiasi parere cu tine in toate cele 3 subiecte. cred ca am sa dezvolt si eu un post pe blogul meu pe tema asta.

  2. Emi says:

    In fine…ca sa stii si tu aseara pe la ora 00:00 cerul era senin incat nu cuprindeai cu ochii atatea stele deci se mai intampla si “miracole”.
    In legatura cu extraterestri:http://files.abovetopsecret.com/images/member/8d0207a42d7b.jpg
    Din cauza la chestia asta zic eu ca as crede in extraterestri fiindca semnul este dinainte de piramide(cel putin asa am vazut eu in documentar sau asa imi amintesc).La mine intrabarea e Cum ai putut ei sa faca acel desen/monument atat de bine fara a putea avea vedere din aer……..poate extraterestrii au avut legatura,eu asta cred

    • PanTeraS says:

      Ala nu ar fi singurul desen, ala e aiurea, dar sunt desene pe pamant, la fel de mari, cum ar fi unu care seamana cu o pisica “extraterestra”, mai sunt unele constructii asezate perfect la centrimentru, fara nimic intre ele, la fel cu blocuri de piatra de cateva tone. Si sunt multe exemple.

      Si aseara nu cred, ca eram si eu pe afara, tot nu era asa plin cum imi amintesc eu din copilarie, asa ca… na… poate nu am fost prea atent, dar nu cred.

  3. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

  4. Pingback: Cine a creat omul? Dumnezeu sau ființele extraterestre? | Chile Liviu-Emilian

Leave a comment