Nu îmi place să discut pe mess


Nu știu de ce, dar de când mă știu cu internet la calculator, și asta înseamnă deja vreo 6-7 ani, poate chiar mai mult, nu mi-a plăcut niciodată să vorbesc pe mess prea mult. Dacă e să discut pe mess, e ceva în genul „ce faci? bine, tu?” și atât, și în caz de mă caută cineva, îl întreb ce dorește, și cam asta e tot.

Eu mai degrabă sunt de „modă veche”, îmi place să vorbesc mai mult față în față, să povestim, să ne luam cu una, cu alta, că nu e la fel ca pe mess. Pe mess e monoton, pe când față în față e altfel, mai vezi ceva, mai râzi puțin, mai discuți și la o bere, una alta, dacă înțelegeți ce vreau să spun.

Acum, nu știu cum sunteți voi, poate vouă vă place mai mult să discutați pe mess/facebook sau altă cale de comunicare, dar mie unul, cel mai mult, îmi place să vorbesc la telefon. Nici măcar să vorbesc la telefon nu îmi place, mi se pare nașpa.

La telefon se întâmplă la fel ca în cazul convorbirii de pe mess, rare sunt cazurile în care vorbesc mai mult de 1 minut la telefon, deoarece nu îmi place. Cu sms-urile, parcă mai merg, dar nici astea nu prea îmi plac.

Mă rog… vouă cum vă place să vorbiți cel mai des? Fața în față? La telefon? Pe internet?? Cum? 😀

About PanTeraS

Ce pot sa spun despre mine? As putea spune orice, dar nu are rost, asa ca... mai bine va las pe voi sa spuneti. Sau... Click aici pentru mai multe detalii.
This entry was posted in Despre mine and tagged , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Nu îmi place să discut pe mess

  1. elly weiss says:

    Nici mie nu-mi place. Discut doar cat e necesar pentru a rezolva cate ceva ce altfel ar necesita o discutie mai lunga telefonica…sau, in fine, pentru a mai schimba cate-o vorba cu prieteni plecati in afara…

  2. Felix says:

    Pe mess nici nu poti sa iti dai seama de adevarata reactie a celui cu care conversezi…

  3. Pingback: Paleta de culori a cerului – Cris Mary

  4. Andreea says:

    Vorbitul pe mess? Doar daca e ceva important si nu gasesc alta cale… Telefonul, un mijloc mai rapid de a stabili intalniri as putea spune, dar nu-mi place sa fiu sunata din ora in ora si sa fiu intrebata ce mai fac :(( Unii nu inteleg asta asa ca nervii se intind la maxim. Face to face cred ca e cel mai bine si mai serios!

  5. myky says:

    nici eu nu prea intru des pe mess mai mult stau pe facebook sau afara q prieteni:(sper sa te fii ajutat te pwp)

Leave a comment